Potisknout textil není žádná technická novinka. S nápisy na tričkách už jsme se setkávali již před mnoha a mnoha lety, ale velice záleží na tom, jakou formu ten reklamní potisk triček obdržel. Některé potisky totiž zcela zapadnou a nesplní svůj účel, jiné dokonce vyvolají odpor, ale jsou i takové, co si zapamatujete na zbytek života.
Jak na vás zapůsobí potištěné tričko
Konec nejapným nápisům – Internet je dnes doslova přehlcený nejapnými, nic neříkajícími, mnohdy až destruktivními či sebedestruktivními hláškami na potištěných textiliích. Jsou to například ty známé „pivní texty“, sexuální vychloubání nebo naopak podkopávání sebevědomí vyzdvihování své vlastní neschopnosti. Vše máme ovšem ve svých rukách, a když budeme takové nápisy podporovat, budou tu stále s námi a tím rozhodně náš život nezlepší.
Tisknout na trička se dá i jinak, poutavě, vtipně, motivačně, zkrátka tak, aby to rozproudilo energii i v lidech, kteří potřebují nějakou vzpruhu, nápad a povzbuzení.
Vodácká výprava – jako příklad pozitivního působení na okolní (nezávislé) pozorovatele uvádíme potištěná trička na vodáckých výpravách či soustředěních. Představte si situaci, jak se sedmnáct nadšenců posouvá na laminátových či polyetylenových kánoích nebo raftech směrem k jezu, u něhož postává několik hloučků zvědavců, a ti pozorují splouvání nebo přenášení lodí v tom atraktivním místě nad rozbouřenou peřejí. A všech sedmnáct lidí je oblečeno do bílých bavlněných triček s výraznými nápisy a nějakým obrázkem či firemním logem. Mohou to být třeba zaměstnanci jedné firmy, kteří spolu sdílí i volný čas, mohou to být třeba dobrovolní hasiči, policisté, zdravotníci, kantoři, zkrátka jakákoli parta těch, co vyznávají podobný životní styl. A ten nápis právě zde vám utkví v paměti a možná zatoužíte po něčem podobném, třeba také budete chtít něco podobného prožít. Říká se tomu reklama na pochodu, která oslovuje.